Akademická 4, 949 01 Nitra, č.tel.: 037/6535466, č.faxu: 037/7336739, email: sopkrknr@sopk.sk
:: Regionálne komory SOPK
06.11.
2020
Zmeny v pracovnoprávnych vzťahoch počas a po pandémii COVID-19 + vzory dokumentov zamestnávateľa - webinár
Kategória: semináre Vydané dňa:05.10.2020 (28x prečítané)
 

NRK SOPK v spolupráci s Poradcom podnikateľa Vás pozýva na odborný seminár:

 

Zmeny v pracovnoprávnych vzťahoch počas a po pandémii COVID-19 + vzory dokumentov zamestnávateľa - WEBINÁR

 

Spolu so zmenami v ekonomike a v ďalších odvetviach, ktoré boli zapríčinené vplyvom pandémie COVID-19, pocítili zamestnávatelia výrazný zvrat i pracovnoprávnej oblasti. Pre zamestnávateľov, vedúcich zamestnancov alebo pre zamestnancov personálnych oddelení preto organizujeme webinár, kde si zosumarizujeme všetky posledné schválené novinky. Ide o nevyhnutné zmeny, ktoré musí zamestnávateľ vykonať v pracovnoprávnych vzťahoch, aby predišiel zbytočným súdnym sporom, kedy môže zamestnanec žiadať náhradu mzdy až za 36 mesiacov a taktiež, aby sa vyhol pokutám zo strany štátnych orgánov. Čo určite všetci účastníci uvítajú v rámci programu, je bližšie vysvetlenie potrebných vzorov dokumentov zamestnávateľa, ktoré následne dostanú.
 

Miesto konania:

Pracovná stanica PC

Dátum konania:

06. november 2020, (piatok)

Lektor:

JUDr. Jozef Lukajka, PhD.

Forma:

WEBINÁR


Vzhľadom na to, že mnoho zo zamestnávateľov bolo nútených, resp. sa rozhodlo dobrovoľne nariadiť prácu zamestnancom z domova, venujeme časť programu tiež dohodám o „home office“, ako aj prekážkam na strane zamestnávateľa počas a po pandémii COVID-19 vrátane náhrady mzdy 100 % , 80 %, 60 % a 0 %. Počas webinára navyše získate aj praktické informácie, ako postupovať a brániť sa v prípade žaloby zo strany zamestnanca alebo inšpektorátu.
 

Program:

- pracovné zmluvy, ich uzatváranie, zmena a skončenie počas a po pandémii COVID-19,

- jednostranné rozhodnutie zamestnávateľa verzus dohoda o home Office,

- prekážky na strane zamestnávateľa počas a po pandémii COVID-19 a náhrada mzdy 100 % , 80 %, 60 % a 0 %,

- postup a obrana v konaní s inšpektorátom práce,

- postup a obrana v konaní so zamestnancom na súde v prípade žaloby zamestnanca,

 

 

 
Lektor:
  JUDr. Jozef Lukajka PhD. - okrem lektorskej a publikačnej činnosti pôsobí v Advokátskej kancelárii LUKAJKA & PARTNERS s. r. o. ako riadiaci advokát, kde sa venuje uplatňovaniu nárokov a zastupovaniu klientov v súdnych konaniach, konaniach s inšpektorátmi práce, so Slovenskou obchodnou inšpekciou a ďalšími štátnymi inštitúciami.  Pred výkonom advokátskej činnosti pôsobil niekoľko rokov ako právnik na právnom oddelení inšpektorátu práce, kde okrem iného dohliadal na dodržiavanie pracovného práva a BOZP v spoločnostiach. Počas svojej praxe nadobudol skúsenosti najmä v oblasti sporovej agendy (pracovné právo, BOZP, trestné právo, správne právo a pod.) a práva v e-commerce (eshopy, internetové obchody a pod.) pri poskytovaní právnych služieb pre slovenských a zahraničných klientov. Právnemu rámcu eshopov a ich zastupovaniu v súdnych konaniach, konaniach so SOI a Úradu na ochranu osobných údajov sa venuje od samotného prijatia základných zákonov pre túto oblasť (zákon č. 122/2013 Z. z., zákon č. 102/2014 Z. z. a pod.) v zmysle neskorších novelizácií a nových zákonov. Od prijatia týchto zákonov poskytol viac ako 300 právnych riešení pre firmy a živnostníkov.

Harmonogram:

08:30 – 09:00

Prezentácia účastníkov webinára

09:00 – 11:00

Prednáška

11:00 – 11:30

Obedňajšia prestávka

11:30 – 13:00

Prednáška spojená s diskusiou

 

 

 
Organizačné pokyny

Uzávierka prihlášok:  Vašu záväznú prihlášku očakávame 3 dni pred konaním  webinára. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na webinári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.

Účastnícky poplatok:  za jednu osobu

 

bez DPH    

20% DPH        

Celkom

Nitra

65,00 €  

  13,00 €

78,00 €

 

 

 

 

 V cene účastníckeho poplatku je zahrnutá organizačná príprava webinára. Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 5 dní pred konaním seminára,  TATRA  BANKA  Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083,  VS: 061120.

Webinár:

5 – 6 hod. živý prenos školenia s možnosťou klásť lektorovi otázky,
prebiehajú na webstránke
www.profivzdelavanie.sk,
na webinár sa dostanete cez prihlasovacie údaje a heslo, ktoré vám pošleme spolu s linkom na sledovanie pár dní pre jeho konaním,
okrem lektora uvidíte na obrazovke aj jeho prezentáciu a písomné materiály,
na záver navyše získate ako bonus videoškolenie k danej problematike a videozáznam celého webinára,
počas celej doby máte k dispozícii náš help-desk a pomoc telefonicky alebo cez chat.

Technické požiadavky:

1. Pre sledovanie prenosu je predovšetkým potrebné pripojenie na internet.
2. Online webinár odporúčame spustiť a sledovať prostredníctvom najnovšej oficiálnej verzie prehliadača Google Chrome. Upozorňujeme, že prenos cez prehliadač Internet Explorer nemusí fungovať správne. Google Chrome si môžete zadarmo stiahnuť tu:
https://www.google.com/intl/sk_sk/chrome/.
3. Spustenie online webinára: Pár dní konaním online seminára vám pošleme emailom prihlasovacie údaje, návod a priamy link na sledovanie online webinára. Cez link budete presmerovaní na webstránku, kde zadáte prihlasovacie údaje, ktoré vám pošleme. Po ich zadaní si aplikácia webinára od vás ešte vypýta meno a emailovú adresu. Meno, ktoré ste zadali do prihlášky, sa bude zobrazovať ostatným užívateľom v prípade, ak kladiete otázky lektorovi. Preto, ak chcete ostať v anonymite, zadajte namiesto mena vašu anonymnú prezývku. Po potvrdení mena a emailovej adresy sa webinár spustí automaticky.
4. Pre správne ukončenie prenosu online webinára je potrebné, aby ste sa odhlásili z webstránky
www.profivzdelavanie.sk  kliknutím na ikonu "panáčika", ktorú nájdete vpravo hore. Online seminár neodporúčame rušiť ikonou "x", pretože opätovný prístup bude zablokovaný.
5. Materiály k webináru: 2 hodiny pred konaním webinára budete mať k dispozícií na stiahnutie výukové materiály. Nájdete ich kliknutím na link, na ktorom budeme webinár vysielať. Počas webinára nie je možné materiály sťahovať. Stiahnutie bude opäť možné po skončení webinára.

 

Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:
•Záznam z webinára počas 30 dní
• Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní.

 

Organizačný garant:   Ing. Ivan BELKA, tel.: 037 - 73 367 54, fax: 037 - 73 367 39,  e-mail: ivan.belka@sopk.sk

 

 

Prihláška: 

 

Zdroj článku: SOPK, Úrad komoryInformácia o ochrane osobných údajov
Partneri a komory
 
home web dotazník
Táto webstránka bola vytvorená aj pomocou redakčného systému phpRS.
© Slovenská obchodná a priemyselná komora