Akademická 4, 949 01 Nitra, č.tel.: 037/6535466, č.faxu: 037/7336739, email: sopkrknr@sopk.sk
:: Regionálne komory SOPK
12.05.
2021
Predaj tovaru cez ESHOP z pohľadu dane z pridanej hodnoty od 1.7.2021 (porovnanie modelu zásielkového predaja do 30.6.2021 a predaja tovaru na diaľku v rámcu EÚ od 1.7.2021), WEBINÁR
Kategória: semináre Vydané dňa:30.04.2021 (34x prečítané)
 

Predaj tovaru cez ESHOP z pohľadu dane z pridanej hodnoty od 1.7.2021 (porovnanie modelu zásielkového predaja do 30.6.2021 a predaja tovaru na diaľku v rámcu EÚ od 1.7.2021), WEBINÁR


Vzhľadom na to, že od júla sa z hľadiska dane z pridanej hodnoty menia pravidlá pre predaj tovaru cez e-shop, prinášame vám s Ing. Vladimírom Ozimým podrobný prierez tým, ako to bolo do 30. 6. a ako to naopak bude od 1. 7. 2021. Prejsť si budete môcť všetky zákonné pravidlá, ako aj súvisiace registrácie, fakturáciu či povinnosť komunikovať s finančnou správou.
 

Miesto konania:

Webinár, online

Dátum konania:

12. máj 2021, (streda)

Lektor:

Ing. Vladimír Ozimý

 

 

 

Program:

• Predaj tovaru na diaľku zákazníkom do štátov EÚ,

• Určenie miesta dodania pri predaji tovaru EÚ vrátane predaja cez digitálnu platformu (eshop),

• Poskytnutie digitálnej platformy pre dodávateľa mimo EÚ a predaj jeho tovaru do EÚ – uľahčenie,

• Podávanie DP, platenie dane a zdaňovacie obdobie,

• Registrácia v členskom štáte spotreby alebo systém MOSS(vstup, výstup, vylúčenie),

• Fakturácia pri predaji tovaru do EÚ,

• Tuzemský predaj tovaru dovezeného z tretích štátov pre zákazníka,

• Komunikácia s finančnou správou,

• Odpovede na otázky v rámci diskusie

 

  

Harmonogram:

08:30 – 09:00

pripojenie k webináru

09:00 – 11:00

prednáška spojená s diskusiou

 

 

 
Lektor: Ing. Vladimír Ozimý - člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál.  Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti. Denne v rámci daňovej pohotovosti poradí niekoľkým desiatkam  našich zákazníkov.
 

Organizačné pokyny

Uzávierka prihlášok:  Vašu záväznú prihlášku očakávame 5 dní pred konaním  seminára. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na webinári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.

 

Účastnícky poplatok:  za jednu osobu

 

bez DPH    

20% DPH        

Celkom

Online webinár

 50,00 €  

  10,00 €

 60,00 €

 

 

 

 

V cene účastníckeho poplatku je zahrnutá organizačná príprava odborného školenia, pracovné materiály. Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 5 dní pred konaním seminára,  TATRA  BANKA  Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083,  VS: 120521.

Ako bonus získa každý účastník webináru:
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu.
Videozáznam z webinára na 30 dní.


Dôležité technické podmienky:
1. Dôrazne odporúčame sledovať webinár cez prehliadač Google Chrome. Ostatné prehliadače a najmä Internet Explorer nemusia fungovať správne. Google Chrome si môžete zadarmo stiahnuť tu: https://www.google.com/intl/sk_sk/chrome/
2. Z webinára sa vždy odhlasujte kliknutím na ikonu "panáčika", ktorú nájdete vpravo hore. Webinár nerušte ikonou "x", pretože budete mať zablokovaný opätovný prístup.

Spustenie webinára:
Pár dní konaním webinára vám pošleme emailom prihlasovacie údaje, návod a priamy link na sledovanie. Najneskôr 48 hodín pred začatím webinára je potrebné overiť, či sa viete bez problémov prihlásiť do tzv. Čakárne.

Pre overenie prihlásenia a taktiež pre sledovanie webinára dodržujte nasledovný postup:
 1. Kliknite na link, kde bude webinár prebiehať. Link sme vám poslali/pošleme e-mailom pár dní pred začatím webinára spolu s ďalšími organizačnými pokynmi.
 2. Zadajte svoje prihlasovacie údaje, ktoré ste od nás obržali e-mailom.
 3. Po ich potvrdení si aplikácia od vás vypýta ešte meno (prípadne prezývku) a emailovú adresu. Vyplnené meno sa bude zobrazovať ostatným, ak lektorovi položíte otázku do chatu. Po potvrdení mena a emailovej adresy sa webinár, respektíve jeho čakáreň spustí automaticky.
 

Zabudli ste heslo? Kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 41 7053 600 alebo e-mail:  sluzby@pp.sk

Materiály k webináru: 2 hodiny pred konaním webinára budete mať k dispozícií na stiahnutie výukové materiály. Nájdete ich kliknutím na link, na ktorom budeme webinár vysielať. Počas webinára nie je možné materiály sťahovať. Stiahnutie bude opäť možné po skončení webinára.
 

Organizačný garant:   Ing. Ivan BELKA, tel.: 037 - 73 367 54, fax: 037 - 73 367 39,  e-mail: ivan.belka@sopk.sk

 
 

Prihláška:

 

 


Zdroj článku: SOPK, Úrad komoryInformácia o ochrane osobných údajov
Partneri a komory
 
home web dotazník
Táto webstránka bola vytvorená aj pomocou redakčného systému phpRS.
© Slovenská obchodná a priemyselná komora